Een Nederlandstalig forum voor en van beagle liefhebbers

IndexPortalRegistrerenInloggen

Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel | 

beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ilana van toeli's hof
top beagle
top beagle

Aantal berichten: 1192

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    ma sep 20, 2010 10:42 pm

Boke_2006 schreef:
Bedoel je deze Sandra?

Ja els dat was hem toppie

Door die foto's te zien van teagan toen ze nog jonger was begrijp ik helemaal wat je bedoeld Els, In de blik van Kiana nu zie je Teagan toen ze nog enkele jaren jonger was...:love: Mooi om te zien :D
Ik stuur je morgen de stambomen eens door van Kiana en van haar ouders...moet je maar eens neuzen toppie

bye
Terug naar boven Go down
http://www.mponline.be
Hendrikje
top beagle
top beagle

Aantal berichten: 1126

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 7:41 am

Wat een mooie foto's. Ik probeer vandaag die van ons hier ook te plaatsen.
Sandra, die foto van Fien en ik vind ik gewoon zalig mooi! hartjesdrie

Het was inderdaad weerom een zeer gezellige en geslaagde wandeling! Merci Els en Kristina voor de organisatie en alle andere mensen en beagles voor het leuke gezelschap!

Groetjes

Hendrikje
Terug naar boven Go down
http://beagledames.blogspot.com/
Boke_2006
Beheerder van het forum
Beheerder van het forum

Aantal berichten: 9562

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 8:52 am

Citaat:
Els wat voor wandeling in het voorjaar???? In Zoutelande soms?

Lieve Syl dat zal ervan afhangen. De planning is wel een beaglewandeling aan onze eigen kust te maken van Wenduine naar De Haan en weer terug ( ongeveer dezelfde afstand als de Zoutelande wandeling ) Maar, één grote MAAR , België is op restaurant gebied niet zo hondvriendelijk als Nederland, dus moet ik eerst een restaurant vinden waar we welkom zijn ( kreeg van Georgette een adresje ) maar moet dat nog uitchecken !
Indien we geen eetgelegenheid vinden waar we welkom zijn zal het idd Zoutelande worden, temeer Andrea blijkbaar niks in die zin gepland heeft want ik wil niet onder andermans duiven ( wandelingen ) schieten!
Maar Wenduine is dan voor jullie toch maar een klein stapje verder?
Je kan daar ook een week-endje van maken, in De Haan is een Center Park waar hondjes welkom zijn!

@ Sandra, oké, ben benieuwd, toen ze pup was was de gelijkenis nog treffender, kijk maar!

@ Hendrikje: idd een prachtige foto om te koesteren van jullie beide

:love:

Mijn twee dikke vriendjes!

http://wandelenmetbeagles.webklik.nl/page/beaglewandelingen
Terug naar boven Go down
mirjam
top beagle
top beagle

Aantal berichten: 1070

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 8:58 am

Els wat ik in de wandelagenda van de BCN zie is dat er 9 oktober een wandeling is bij Zoutelande van Andrea.
Terug naar boven Go down
Boke_2006
Beheerder van het forum
Beheerder van het forum

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 9:03 am

Hoi Mirjam, ja dat wist ik, ik had haar erom gevraagd of ze in het voorjaar een wandeling in Zoutelande had gepland en toen zei ze me dat er een wandeling op 9 oktober was. Maar daar kunnen wij niet aan deelnemen, is voor leden ! Bovendien plannen we graag onze eigen forum wandelingen wat niet uitsluit dat we ook met " anderen " graag meewandelen natuurlijk. : wink : :

Terug naar boven Go down
Hendrikje
top beagle
top beagle

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 9:43 am

Jaja, vorige zondag was het weerom een gezellige boel op de 2de wandeling van de Beagelbabbelbox! :w:
Wij speelden een thuismatch in het mooie Hageland waar wij heel graag wonen. We moesten dus maar 7 minuutjes rijden om aan de plaats van afspraak te zijn. caravan
We hadden de wandeling zelf nog niet gedaan, dus we hebben weer een mooi stukje van onze streek leren kennen.

Een paar sfeerfoto's om van de likkebaarden...

Fien en Beau vonden Toby blijkbaar nog steeds een mooi en charmant heerschap. En, zeg nu zelf, hij mag er wezen de lieve teddybeer hartjesdrie .

Teagan met haar ooooch zo lieve droopy kopje :love:

Toby ging eens lekker knuffelen bij Robby.

Is Kiana geen schatje ?! Fien en Beau vonden haar geweldig en wij ook. Je ziet dat Fien en Kiana allebei Van Toelie's Hofjes zijn. :flower:

Fien was de eerste minuten een beetje bang, maar nadien was ze volledig in haar element.

Fien en Teagan gingen samen lekker snuffelen :snuffelmans :

Mooi poseren voor de foto van Kristina :klik:

Bij de wijnboer luisterden de baasjes aandachtig naar zijn uitleg

En sommige beagletjes ook...

Maar Fien, die ging liever in het zonnetje liggen en vond de uitleg maar niks. haha

Dat Yoran een echte beaglevriend is weten we allemaal al. :grazy:
Fien en Beau vinden hem trouwens ook heel leuk!

Drie dikke vrienden: Yoran, Teagan en Fien

Eindconclusie: geslaagde, leuke wandeling en zeker voor herhaling vatbaar!

likbeagle

Groetjes

Hendrikje

Laatst aangepast door Hendrikje op di sep 21, 2010 10:12 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Hendrikje
top beagle
top beagle

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 9:49 am

Oeps, sommige verticale foto's liggen op hun kant. In mijn photobucket staan ze nochtans juist...
Hoe los ik dit op?

Groetjes

Hendrikje
Terug naar boven Go down
clooska
jonge beagle
jonge beagle

Aantal berichten: 102

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 9:52 am

In't vervolg je fototoestel niet meer draaien om een foto te maken :klik:
Terug naar boven Go down
Ilana van toeli's hof
top beagle
top beagle

Aantal berichten: 1192

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 10:03 am

:hoi: Hendrikje,

Wat een leuke foto's allemaal hartjesdrie
Leuk, leuk, leuk :draai:

Die foto van jou met Fientje is idd toch wel de max hé, dat is echte liefde!!
En het is echt een schatje hé, Didier is er helemaal weg van...

Bij mij staan de foto's niet op hun kant hoor, dus ik denk dat dat in orde is gekomen.

Vele groetjes aan Robby, fien en boke hé xxx

@ Els: Wat is me dat zeg...bijna niet te geloven naar die foto moet ik echt wel twee keer kijken om de verschillen tussen de twee te zoeken...echt volledig Kiana haar kopje :look:
Ik ga de stambomen erbij nemen en mail ze je door :comp: Hier moet ik het fijne van weten HIHI :D

Groetjes hartjesdrie
Terug naar boven Go down
http://www.mponline.be
Hendrikje
top beagle
top beagle

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 10:15 am

Haha, probleem met de foto's is opgelost. Ik heb ze gewoon nog maar eens opnieuw opgeladen in Photobucket en nu staan ze goed.

@ Sandra: ja, onze beagles en wij dat is inderdaad echte liefde. Dat kan moeilijk anders hé, dan dat je verliefd wordt op zo een schattig, lief en aanhankelijk ras.
Gisteren op school zagen studenten hun foto op mijn pc. Het was weer allemaal van "och" en "aaah" en "zo schattige honden". één van mijn studenten heeft ook een beagle. Die vond dat natuurlijk super.

Groetjes

Hendrikje
Terug naar boven Go down
Nicolette
Moderator van het forum
Moderator van het forum

Aantal berichten: 5754

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 10:28 am

Ah nog meer leuke foto's van zondag! Doet het altijd goed op een ochtend waarbij je hier geen hand voor ogen ziet door de potdichte mist!

Terug naar boven Go down
toby_2003
Beheerder van het forum
Beheerder van het forum

Aantal berichten: 5223

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 11:47 am

heel mooie foto's Hendrikje
Heb die van Yoran met de beagles effe in mijn map gezet!
Ja onze Yoran is gek op beagles .....hij zou ze allemaal meenemen naar huis.
Ik kan misschien een pension beginnen voor beagles lol!

Groetjes Kristina & Toby bbeagle

Mijn beagle mijn beste maatje...
Neem eens een kijkje op Toby zijn blog.
http://beagletobysplace.blogspot.com/
Terug naar boven Go down
http://beagletobysplace.blogspot.com/
Boke_2006
Beheerder van het forum
Beheerder van het forum

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 11:58 am

Ook jouw foto's zijn super Hendrikje, en idd die met Yoran zijn lief , ik vind persoonlijk die van Yoran met Fien zeer mooi!
Dat jullie onze wandelingen fijn vonden daar zijn we trots op en zet ons aan om nog meer en vele leuke wandelingen in de toekomst op touw te zetten! ja : wink : :

Teagan en Kiana zijn idd familie, ik open er een ander topic over! :smile:

Terug naar boven Go down
christine
VIP beagle
VIP beagle

Aantal berichten: 3749

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 1:06 pm

Ook deze foto's zijn helemaal leuk.!!
Je hoeft niet met velen te zijn om het gezellig te hebben.!!
En kinderen en beagletjes gaat altijd goed samen haha...

Hier trouwens vanochtend ook alles potdicht van de mist....brrrrrrrr gaat nu echt najaar worden geloof ik.
Terug naar boven Go down
sylvia53
VIP beagle
VIP beagle

Aantal berichten: 4532

BerichtOnderwerp: Re: beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))    di sep 21, 2010 8:23 pm

Hendrikje heel leuke foto's van jou van die wandeling.
Een foto waar je samen met Fien op staat (die in wazige) heel erg mooi hartjesdrie
Kon Beauke ook die lange wandeling aan??? Wat een lief witte koppie van haar....

@ Els dus het wordt ws een strandwandeling in de buurt van Wenduine naar De Haan. Die plaats ken ik niet ach ff googlen. Zou die wandeling weer op een zondag plaats vinden, dan zou manlief een vrije maandag moeten nemen dan kunnen wij een nacht logeren bij Center Park in De Haan.

Het zou wel erg fijn zijn als ik eerder weet wanneer zo'n wandeling zal gebeuren zodat ik een plek bij Center Parc kan reserveren. Vroege voorjaar wat versta ik hieronder?? maart????

Ja het zou echt fijn zijn als er een gelegenheid is waar onze beagles welkom zijn. Ja op BCN zag ik dat er een wandeling in oktober a.s. in Zoutelande zal zijn en wel voor BCN leden. Dat ben ik niet.
Terug naar boven Go down

beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Similar topics

-
» beagletjeswandeling om nog lang aan terug te denken :-))
» Wolf terug in Nederland
» En het vergeten zo lang - Pauline Slot
» Lang leve google
» de blinde dochter is terug

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Beaglebabbelbox :: BBB wandelingen :: archief foto's voorbije wandelingen-
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren